Skappeljakken ferdig

Då var skappeljakka ferdig
Gikk veldig fort å strikke den og varm og god blir den, men det er vel ikkje akkurat ei slik jakke eg hadde strikka til meg sjølv. Eg likar litt bedre jakker med litt former, men kvar sin smak. Håper iallefall oppdragsgiver blir fornøgd
Det er mulig at eg er kjip no, men eg har hverken tid eller lyst å dele oppskrifta vidare. For det første er det ikkje mi oppskrift og for det andre blir den solgt saman med garnpakken. Grunnen til at eg skriv dette er at eg fekk ein storm av henvendelser etter mitt forrige innlegg om jakka. Så til den som hadde tenkt å spørre, sorry.....

12 kommentarer

fruensvilje

11.11.2012 kl.19:13

Du har gjort en flott jobb her,men jeg er enig med deg att det er mer kledelig med en jakke med former :))men god og varm til hverags blir den nok :)

Tove

11.11.2012 kl.19:15

Så fin de ble. Noen ganger er det helt greit med et plagg uten former. Bare å slenge på seg liksom.

Marit

11.11.2012 kl.19:21

Veldig enig med Tove her. Både når det gjelder det ene og det andre .. ;o)

Sirdalsrypa - Grete

11.11.2012 kl.19:31

jeg ville nok heller likt ei jakke med litt farger og mønster, men hver sin smak ja :) når det er sagt....har ei lang grå uformelig strikkejakke som jeg slenger på meg når ingen ser hihi

strikkogtov

11.11.2012 kl.21:03

Har ikke sett denne varianten av Skappelgenseren/ jakka. Klart du ikke kan dele oppskrift når den ikke er din, da må man i tilfelle ha tillatelse eller i det minste kildehenvisning.

synnovesyr

11.11.2012 kl.21:20

Skikkelig kosejakke dette her.Fin ble den,men er nok enig med deg om at jeg selv hadde valgt en med litt former:)

gretashobby

11.11.2012 kl.21:45

Flott jobba og heilt rett av deg og skrive det du skrev om oppskrifta. Rett gjort. Eg trodde aldri eg skulle alge noe skappelgenser eller jakke. Men no ligger det ein genser å venter til eg får tid. Vel den ahr kome så alngt att den står i boka mi da. Kvar sin smak, ikkje min, Men den er sikekrt veldig god på og varm

tromsfruen

11.11.2012 kl.23:13

Den ble veldig fin og sikkert god og varm også. Min genser er nesten for varm å ha på inne.

Rubia

12.11.2012 kl.07:23

Skikkelig kosejakke! Flott ble den.

- katrine

12.11.2012 kl.14:33

Den jakka så god ut! Særlig nå som det blir kaldere:) Ville også si at det er flott at du sier ifra at du ikke deler dette mønsteret, håper du slipper mer mas om det! Men oppskriften ligger vel ute hos Skappel sjøl, så de som vil får jo tak i den:)

Anette

13.11.2012 kl.15:44

Jakka ser fin ut, og vedkommende som skal ha den blir garantert fornøyd :) Sikkert god og varm

Gunn

08.12.2012 kl.10:27

Jeg synes det er kjempefint jeg at du ikke gir fra deg oppskriften.

Det er skremmende at det finnes så lav moral blant strikkere der ute som tror de kan få oppskriften gratis når Skappeljentene selger oppskriften!

46, Ålesund