Hekla hue

Har fått i oppdrag å hekle sitrongul hue. Uten mønster er det alltid spennande om det blir som forventa. Oppdragsgiver ville ha den i ull og det var eit lite problem å finne riktig farge. Nesten ingenting å velge i, men fann Feestyle og det trur eg blir bra

Bilde som eg har hatt som utgangspunkt

Mitt forsøk :-)
Fekk for lite garn, så eg må kjøpe eit nøste gult til

12 kommentarer

Marit

13.01.2013 kl.19:00

Heia Start, gul og svart .. var det første som slo meg nå! ;o) Ikke fordi jeg er så stor fan av fotball, men jeg vet jo at Start er laget som representerer Kristiansand iallefall. Skal se du får oppdrag fra ihuga fans over det ganske land når de bare oppdager denne. Kult!

venkesstrikk

13.01.2013 kl.19:37

Marit: Kanskje det er en startsupporter. Ikke vet jeg, men det finner jeg vel ut når den skal sendes :-)

Greta

13.01.2013 kl.19:59

flink til å hekle også du. Spennde når ein får eit bilde og så må ein laga det som er der uten oppskrift.

ernashus

13.01.2013 kl.20:11

Gult er kult! Kjempefin..:-)

Tove

13.01.2013 kl.21:11

blir lekkert gult til våren og til påsken dette.

fruensvilje

13.01.2013 kl.21:11

det var en frisk farge :))artig med noe litt mer utenom det vanlige

tromsfruen

13.01.2013 kl.21:18

Søt påskelue!

Sånn kan man ønske seg :)

strikkogtov

13.01.2013 kl.22:00

Den blir kjempefin. Marit sier heia Start. Jeg sier: Heia Lillestrøm :)

Sirdalsrypa - Grete

13.01.2013 kl.23:22

ja kanskje er det fotball :)) flinke er du uansett :)

synnovesyr

14.01.2013 kl.00:29

Stilig farge:) tenkte straks på fotballklubben Lillestrøm:)

Rubia

14.01.2013 kl.07:24

Kul lue!

I gode og onde dager!

14.01.2013 kl.09:40

Blir fin den...

47, Ålesund