Knæsj cardigan frå Pickles

I dagslys er det alltid mykje enklare å få fram fargane, så her kjem første ferdige prosjekt

Eg har strikka ein del av Picklesgarn siste tida, både oppdrag for Pickles og til andre og eg har blitt veldig glad i garnet deira. Denne gongen er det i angoragarnet deira og det er mjukt og lett. Oppdragsgiver ville ha kantar i ein anna farge og treknappar. For å få litt meir gjentagelse av den fargen sydde eg i knappane med den. Syns det vart ganske fint.
Eg anbefaler å gå inn på www.pickles.no

8 kommentarer

Greta

02.02.2013 kl.13:12

det vart ei spesiell jakke. Tror eg hadde ville ahtt stolpene og kragen i kontrastfargen og eg, men det hadde aknskje blitt mye. Har tenkt på om eg skulle vurdere å bestille noe derfra, men har ikkje kome så langt enno. Som med så mye anna garn og oppskrifter. Men det er ikkje forseint hehe. Kos deg resten av dagen og helga. klemmen

ernashus

02.02.2013 kl.13:35

Kjempefin, og så ser den så deilig myk og god ut! :-)

strikkogtov

02.02.2013 kl.13:42

Den ble kjempefin, morsomt med en annen farge nederst. Jeg har tidligere vært inne på sida til Pickles, men har aldri handlet noe derfra. Nå skal jeg ta en titt på sida igjen :)

Hobbystua

02.02.2013 kl.14:11

Enkel delikat og i nydelige farger,,det gjorde seg med den lille ekstra kanten i oransje:) Den er klar for vårlige dager:))

fruensvilje

02.02.2013 kl.15:24

veldig fin jakke i nydelige farger,selv om eg personlig synes angora reker litt :))

SigridfraEnget

02.02.2013 kl.17:13

Skikkelig fin!! :-)

synnovesyr

02.02.2013 kl.21:23

En nydelig jakke,ser på vårmoten at slike farger blir veldig in i år. Det liker jeg godt,koselig og ta på seg noe fargerikt.

ewymarie

02.02.2013 kl.23:02

Nydelig jakke. Jeg likte også at den hadde to farger. Vårlig og flott resultat : )

47, Ålesund