Strikka sirkeljakke

Endelig har eg somla meg til montere jakka som eg har strikka til meg sjlv. Det er ei sirkeljakke fr Dropsdesign nr 148-1. Strikka i Drops alpaca og Drops kid silk. Dobbelt garn med ein trd av kvar garnsort

Det var litt vanskelig ta bilde av den. For det frste vart den litt levande p hengaren, for det andre er lilla ein vanskelig farge gjengi

Det var ei veldig artig jakke strikke. Starta bak p ryggen og strikka rundt. S var det diverse aukingar og felling til ermhol, men det vart ei jakke ut av det :-)
No trur du sikkert at det var eit styr montere den sidan eg somla slik med montere, men det tok faktisk berre ein halv times tid. Feste trdar og sy i armane og vips var det gjort :-)
No har eg s mange strikkeplanar i tankane at eg fr lyst til kjpe garn til alt, men eg har igrunnen blitt flink til gjere ferdig ein ting om gangen, s d fr eg berre drmme og planlegge vidare. glede seg er halve moroa, er det ikkje slik?

13 kommentarer

Rubia

03.04.2013 kl.09:21

For en utrolig nydelig jakke! Den vil du helt sikkert f mye glede av.

03.04.2013 kl.09:35

Nydelig jakke :)

Monica Myrvang Friis

03.04.2013 kl.09:58

S knallfin, du er en kunstner!! (..-pinner liker ikke meg!)

synnovesyr

03.04.2013 kl.10:07

Det var en utrolig lekker jakke,kjempelekker med det flotte mnstret p ryggen. Denne blir fin og bruke n fremover.

Hobbystua

03.04.2013 kl.10:17

Denne jakken ble bare lekker og s flott stjernemnster p ryggen.-))

Marit

03.04.2013 kl.10:47

Woooow! Denne var utrolig flott! Som et kunstverk .. :o)

Creativboligstyling.

03.04.2013 kl.11:16

Oj!! Super fin, s flink du er!! :-))

Grete

03.04.2013 kl.11:18

nei n m jeg se til sy den kjolen din, vil jo bli perfekt med denne flotte strikkejakka utenp :)) flinke du er :))

Greta

03.04.2013 kl.12:32

Det var ei flott jakke. Den likte eg. Er av og til litt "rare" fremgangsmter i dropsverden, men det blir som regel bra til slutt. I alle fall nr eg har forsttt oppskrifta hihi.

Drops alpaka liker eg, men ikkje den babysilk, Men kanskje det er greit nr ein bruker dem sammen. Sliter litt med eit plagg i babysilk fra drops. Gleder emg til det er ferdig.

strikke p berre ein ting i gangen det har eg vel knapt klart. Da m det haste med det produktet . Men sikkert lurt gjere det slik. Ha ein fin dag videre

fruensvilje

03.04.2013 kl.15:51

En spesiell og litt annerledes jakke,kjempeflott var den

Oldemorbloggen

03.04.2013 kl.16:39

Den var fin, slikt arbeid som dette hadde eg aldri komen meg igjennom. Det mtte sikkert djup konsentrasjon til for f til det mnsteret.

tromsfruen

03.04.2013 kl.20:01

Blir helt imponert, skikkelig kunststrikk. :)

hobbyting

04.04.2013 kl.08:32

Dette er ekte kunststrikk, mnstret p ryggen kan godt brukes som grunnlag for en duk. Kjempeflott jakke!

47, lesund

Mitt navn er Venke,eg er 46 r er gift og har tre barn p 15, 19 og 21 r. Min store lidenskap er strikking. P bloggen min vil eg gjerne vise fram litt av det eg lagar, kanskje til inspirasjon for andre? Eg strikkar gjerne p bestiliing, send evt mail til venk@online.no Besk min Epla-butikk http://venkesstrikk.epla.no