Strikka sirkeljakke

Endelig har eg somla meg til å montere jakka som eg har strikka til meg sjølv. Det er ei sirkeljakke frå Dropsdesign nr 148-1. Strikka i Drops alpaca og Drops kid silk. Dobbelt garn med ein tråd av kvar garnsort

Det var litt vanskelig å ta bilde av den. For det første vart den litt levande på hengaren, for det andre er lilla ein vanskelig farge å gjengi

Det var ei veldig artig jakke å strikke. Starta bak på ryggen og strikka rundt. Så var det diverse aukingar og felling til ermhol, men det vart ei jakke ut av det :-)
No trur du sikkert at det var eit styr å montere den sidan eg somla slik med å montere, men det tok faktisk berre ein halv times tid. Feste trådar og sy i armane og vips var det gjort :-)
No har eg så mange strikkeplanar i tankane at eg får lyst til å kjøpe garn til alt, men eg har igrunnen blitt flink til å gjere ferdig ein ting om gangen, så då får eg berre drømme og planlegge vidare. Å glede seg er halve moroa, er det ikkje slik?

13 kommentarer

Rubia

03.04.2013 kl.09:21

For en utrolig nydelig jakke! Den vil du helt sikkert få mye glede av.

03.04.2013 kl.09:35

Nydelig jakke :)

Monica Myrvang Friis

03.04.2013 kl.09:58

Såå knallfin, du er en kunstner!! (..-pinner liker ikke meg!)

synnovesyr

03.04.2013 kl.10:07

Det var en utrolig lekker jakke,kjempelekker med det flotte mønstret på ryggen. Denne blir fin og bruke nå fremover.

Hobbystua

03.04.2013 kl.10:17

Denne jakken ble bare lekker og så flott stjernemønster på ryggen.-))

Marit

03.04.2013 kl.10:47

Woooow! Denne var utrolig flott! Som et kunstverk .. :o)

Creativboligstyling.

03.04.2013 kl.11:16

Oj!! Super fin, så flink du er!! :-))

Grete

03.04.2013 kl.11:18

nei nå må jeg se til å sy den kjolen din, vil jo bli perfekt med denne flotte strikkejakka utenpå :)) flinke du er :))

Greta

03.04.2013 kl.12:32

Det var ei flott jakke. Den likte eg. Er av og til litt "rare" fremgangsmåter i dropsverden, men det blir som regel bra til slutt. I alle fall når eg har forstått oppskrifta hihi.

Drops alpaka liker eg, men ikkje den babysilk, Men kanskje det er greit når ein bruker dem sammen. Sliter litt med eit plagg i babysilk fra drops. Gleder emg til det er ferdig.

å strikke på berre ein ting i gangen det har eg vel knapt klart. Da må det haste med det produktet . Men sikkert lurt å gjere det slik. Ha ein fin dag videre

fruensvilje

03.04.2013 kl.15:51

En spesiell og litt annerledes jakke,kjempeflott var den

Oldemorbloggen

03.04.2013 kl.16:39

Den var fin, slikt arbeid som dette hadde eg aldri komen meg igjennom. Det måtte sikkert djup konsentrasjon til for å få til det mønsteret.

tromsfruen

03.04.2013 kl.20:01

Blir helt imponert, skikkelig kunststrikk. :)

hobbyting

04.04.2013 kl.08:32

Dette er ekte kunststrikk, mønstret på ryggen kan godt brukes som grunnlag for en duk. Kjempeflott jakke!

47, Ålesund