Mintgrønt sett str 6 mnd

Ute regnar det og det er absolutt strikkever. Har holdt på med litt småstrikk og dette settet frå dropsdesign trur eg skal bli presang til ei nyfødt prinsesse

Plutselig skal "alle" føde på ein gong. Koselig det:-)

Settet er strikka i favorittgarnet mitt Drops Merino ekstra fine og består av kortarma jakke og sokkar

Plutselig har det gått opp for meg at ferien nærmar seg. Skulane er ferdig om to veke og då skal vi ha ei veke fri også. Yngstejenta er heime i helga, men ho har jobba, så eg har knapt sett ho. Ho skal til Bergen igjen neste veke for å ta siste eksamen, men så flyttar ho heim for sommaren og det blir koselig:-)
No får eg begynne å tenke på middagen. Sikkert kjekt for dei to som jobbar å få mat når dei kjem heim.
God søndag:-)

10 kommentarer

ewymarie

09.06.2013 kl.15:22

Veldig fint mønster og knapper.

Godt å få barna hjem og være samlet. Kos dere og ha en kjekk middag :)

hobbyting

09.06.2013 kl.15:30

Nydelig sett. Det er tåke og yr her så sommeren er definitivt borte for denne gangen.

Barnebarna mine kommer den 20. og de blir her i 10 dager så nå har jeg noe nytt å glede meg til...

Grete

09.06.2013 kl.15:59

Et veldig koselig sett :))

Greta

09.06.2013 kl.17:08

så søtt det settet var. Tenkte litt att det var jo korte armer, men når det skal vere korte armer, så er det jo rett. Det er eit av yndlingsgarna mine også ja. blir nok strikka mye til mini i det garnet etter kvart. Har ikkje regna her i dag, men det har vore ganske så surt. Holder på å klarne heilt opp no, så eg håper att det blir litt mer varme i morra. Ha ei fin uke. Sommeren i alle fall ferien nermer seg for mange no. klemmen

Oldemorbloggen

09.06.2013 kl.17:49

Lukkeleg er den prinsessa, (eller mor til prinsessa) som får dette fine settet. Tenk, her har det ikkje regna i dag, snarare tvert om. Eg låg ute i sola i berre overdel og skjorts og alt var vidunderleg. Men så kom ein gjest, og han kom direkte frå Nordpolen, nordavinden, og den var kald. Då var det berre å kome seg innandørs.

strikkogtov

09.06.2013 kl.19:03

Nydelig sett :) Så hyggelig med familieforøkelse i omgangskretsen :) Det er bare å strikke i vei.

Marit

09.06.2013 kl.20:27

Så fint det var. :) Her venter vi i spenning. Yngste dattera mi har termin om to uker ...

fruensvilje

09.06.2013 kl.20:49

Dette var et søtt lite sett :))håper goværet kjem til du får en friuke :)

Hekleri og Ra

09.06.2013 kl.21:28

Et utrolig flott sett :-)

Sonja

10.06.2013 kl.09:42

Ett skikkelig søtt sett.

47, Ålesund