Angel falls skirt :)

Endelig har eg fått strikka litt til meg sjølv. Fall for eit skjørt frå Drops design. Angel falls skirt 156-8. Det er frå haustkolleksjonen og eg fann garn i garnlageret mitt

Slik er det vist fram på dropsdesign

Og slik er min versjon. Det er strikka i Pickles angora. Eit nydelig og lett garn og fint å strikke av

Slik ser det ut på meg. Litt varmt å ha på i sommarvarmen, men blir nok deilig og varmt når hausten kjem

I helga har alle vore heime, for første gong sidan jul. Det har vore kjempekoselig og då måtte eg prøve meg på å lage glutenfritt brød. Begynner å få litt teken på å lage både gluten og melkefrimat no. Kjekt :) og overraskande godt

9 kommentarer

lulltove

10.08.2014 kl.20:23

hhh! Trenger oppskrift p glutenfritt og laktosefritt brd! Vil du dele?

venkesstrikk

10.08.2014 kl.20:25

lulltove: Akkurat dette er halvfabrikata som jeg selger i butikken min. Det er fra Bauck og heter easy-bake bread. Det falt i smak

lulltove

10.08.2014 kl.20:26

Har du butikk?

fruensvilje

10.08.2014 kl.20:27

dette var et nydelig skjrt,og du kledde den meget godt s slank og fin som du er :))

Glutenfrie brd er gode,men krever nok litt mer enn vanlige brd :))

Grete

10.08.2014 kl.22:14

S fint skjrt! Her gr det bare i smstrikking om dagen. Og s har jeg bakt brd, men ikke glutenfrie. Godt med litt hjemmebakst innimellom, og s lukter det s godt :-)

SigridfraEnget

10.08.2014 kl.22:32

Det skjrtet var skikkelig fint! Har ikke vrt s glad i g i skjrt, men den fine sommeren har lokket det fram i meg... ;-) Kanskje jeg m ta en nrmere titt.

Sonja

11.08.2014 kl.07:22

Nydelig skjrt!

En kommer fort inn i hvordan man kan lage hva som helst av glutefritt mel.

Bare bruke vanlige oppskrifter og bytte ut melet stort sett.

gretashobby

11.08.2014 kl.08:17

Eg likte godt det skjrtet der. Kanskje eg skal sj p den oppskrifta nr hausten kjem p rett.

strikkogtov

11.08.2014 kl.15:16

Skjrtet var lekkert. Strikkeskjrt er finest nr man er slank!

Hobbystua

12.08.2014 kl.21:17

Dette var et fint skjrt og med din slanke kropp s passer det utmerket:-)