Babyteppe i Dale baby ull

Har visst ei lang liste med strikk som ventar på å bli blogga om, så det får kome litt etter litt. Det er iallefall strikkever, for sommaren lar vente på seg.
Først av alt må eg få takke for alle hyggelige kommentarer på innlegget mitt i går. Kjekt at folk har savna meg

Har hatt eit koselig strikkeoppdrag. Babyteppe strikka i Dale babyull. Om nokon er interessert i oppskrift, så har den nr 20105 (Dale)

Mønsteret er klassisk, meiner det i andre samanhengar kallast havskum. Iallefall morsomt å strikke og ein kjem fort inn i mønsteret

Fotografert ilag med Indiaputa mi, men det var berre for bildet, no er det på veg til ein liten som skal kome om nokre veker.
No blir det avslapning resten av kvelden. Sønnen sit og jobbar med eksamen og då har eg god samvittighet for å kose meg. Han har fått god middag og strikkpinnane bråkar ikkje, det fins alltid ei god unnskyldning for å strikke. Sant vel?

9 kommentarer

Hekleri og Ra

02.06.2015 kl.20:16

For et flott mnster :-) og ikke minst et flott teppe :-)

Liv Eline

02.06.2015 kl.21:32

Et nydelig babyteppe. Og mnsteret er omtrent det samme som jeghar brukt i min fri fantasi topp, s det trenger jeg ikke, hi hi.

Iselin Rene

02.06.2015 kl.21:39

S fint :)

fruensvilje

02.06.2015 kl.21:54

et nydelig lite babyteppe,det mnsteret har ikke jeg prvd men jammen er det vakkert :) har vrt ute og gtt en kvelstur,s n blir det litt strikketid fr natta

Hobbystua

02.06.2015 kl.21:57

Nydelig babyteppe og dette mnsteret har jeg nok brukt flere ganger selv til bde vognteppe og annet.-) Ja det var koselig og ha deg her igjen. S fr vi hpe at sommeren kommer snart :-)

margarites

02.06.2015 kl.22:45

S koselig teppe med fint mnster :-) Og ja det finnes alltid en unnskyldning for kunne strikke litt. Her gr det kun i sm prosjekter, for fingrene mine er ikke helt samarbeidsvillig. Bare om jeg strikker noen omganger om gangen, og jeg vil jo egentlig strikke mer...men jeg fr vel bare "hre" etter likevel. Satser p at det ordner seg etterhvert. Det er s utrolig mye jeg har lyst strikke. S mye fint garn, og spennende mnster :-)

Sonja

03.06.2015 kl.07:40

Det er ett flott mnster. Nydelig teppe.

Det finnes alltid en god unnskyldning for strikke ja. :O)

strikkogtov

03.06.2015 kl.09:24

Dette blgemnsteret er jo s fint. Nydelig teppe som vil varme godt :)

gretashobby

03.06.2015 kl.12:42

Nydelig babyteppe. Sikkert kjekt mnster nr ein har kome inn i det ja. Tynt garn, men det gjr ikkje noe nr det er gy strikke.

Strikke forstyrrer ingen s det passer alltid strikke, nesten. Kjekt ha deg tilbake i bloggverden. Gleder emg til sj alt det andre du ahr liggende som er ferdig. Fin dag sjlv om det regner. HVertfall gjr det det her