Babyteppe i Dale baby ull

Har visst ei lang liste med strikk som ventar på å bli blogga om, så det får kome litt etter litt. Det er iallefall strikkever, for sommaren lar vente på seg.
Først av alt må eg få takke for alle hyggelige kommentarer på innlegget mitt i går. Kjekt at folk har savna meg

Har hatt eit koselig strikkeoppdrag. Babyteppe strikka i Dale babyull. Om nokon er interessert i oppskrift, så har den nr 20105 (Dale)

Mønsteret er klassisk, meiner det i andre samanhengar kallast havskum. Iallefall morsomt å strikke og ein kjem fort inn i mønsteret

Fotografert ilag med Indiaputa mi, men det var berre for bildet, no er det på veg til ein liten som skal kome om nokre veker.
No blir det avslapning resten av kvelden. Sønnen sit og jobbar med eksamen og då har eg god samvittighet for å kose meg. Han har fått god middag og strikkpinnane bråkar ikkje, det fins alltid ei god unnskyldning for å strikke. Sant vel?

9 kommentarer

Hekleri og Ra

02.06.2015 kl.20:16

For et flott mønster :-) og ikke minst et flott teppe :-)

Liv Eline

02.06.2015 kl.21:32

Et nydelig babyteppe. Og mønsteret er omtrent det samme som jeghar brukt i min fri fantasi topp, så det trenger jeg ikke, hi hi.

Iselin Renée

02.06.2015 kl.21:39

Så fint :)

fruensvilje

02.06.2015 kl.21:54

et nydelig lite babyteppe,det mønsteret har ikke jeg prøvd men jammen er det vakkert :) har vært ute og gått en kvelstur,så nå blir det litt strikketid før natta

Hobbystua

02.06.2015 kl.21:57

Nydelig babyteppe og dette mønsteret har jeg nok brukt flere ganger selv til både vognteppe og annet.-) Ja det var koselig og ha deg her igjen. Så får vi håpe at sommeren kommer snart :-)

margarites

02.06.2015 kl.22:45

Så koselig teppe med fint mønster :-) Og ja det finnes alltid en unnskyldning for å kunne strikke litt. Her går det kun i små prosjekter, for fingrene mine er ikke helt samarbeidsvillig. Bare om jeg strikker noen omganger om gangen, og jeg vil jo egentlig strikke mer...men jeg får vel bare "høre" etter likevel. Satser på at det ordner seg etterhvert. Det er så utrolig mye jeg har lyst å strikke. Så mye fint garn, og spennende mønster :-)

Sonja

03.06.2015 kl.07:40

Det er ett flott mønster. Nydelig teppe.

Det finnes alltid en god unnskyldning for å strikke ja. :O)

strikkogtov

03.06.2015 kl.09:24

Dette bølgemønsteret er jo så fint. Nydelig teppe som vil varme godt :)

gretashobby

03.06.2015 kl.12:42

Nydelig babyteppe. Sikkert kjekt mønster når ein har kome inn i det ja. Tynt garn, men det gjør ikkje noe når det er gøy å strikke.

Strikke forstyrrer ingen så det passer alltid å strikke, nesten. Kjekt å ha deg tilbake i bloggverden. Gleder emg til å sjå alt det andre du ahr liggende som er ferdig. Fin dag sjølv om det regner. HVertfall gjør det det her